سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024
کارگاه شیوه تأسیس مدارس وابسته به حوزه علمیه آغاز شد

حوزه/کارگاه آموزشی شیوه تأسیس و راهبری مدارس وابسته به حوزه علمیه قم با همکاری دبیرخانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش و مهارت خانه طلاب آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در آیین افتتاح این دوره مجازی، با تقدیر از همکارهای مهارت خانه طلاب، افتتاح این کارگاه را سرآغاز برای آشنایی حوزویان با دیگر قوانین و مقررات وزارت آموزش و پرورش جهت مدرسه داری، دانست.

وی افزود: با افتتاح این کارگاه می توان با استفاده از کارشناسان هر دو مجموعه دیگر موضوعات تعلیم و تربیتی را به اشتراک گذاشته و فرهنگیان و روحانیان با شیوه های همکاری در عرصه های پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی آشنا شوند.

حجت الاسلام نیکزاد، ابراز امیدواری کرد: زیرنظام هایی سند تحول بنیادین و نیز فعالیت بر مبنای سند تحول در کارگاههای بعدی مدنظر قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسملمین محمدحسن زنگویی اظهار کرد: مهارت خانه طلاب می تواند زمینه آموزش دیگر مهارت های تعلیم و تربیتی را برای هر دو مجموعه فراهم نماید و از طرح های ستاد همکاریها در این خصوص استقبال می کند.

گفتنی است، تمامی طلاب علاقه مند مقطع تحصیلی سطح دو به بالا می توانند تا پایان شهریورماه با ثبت نام از طریق مهارت کده طلاب در این دوره آموزشی ویژه شرکت کنند.

سرفصل های دوره کارگاه تاسیس و راهبری مدارس وابسته به حوزه علمیه؛

اصول مدرسه داری

ضرورت راه اندازی مدارس وابسته

نظام تربیتی و اصول حاکم بر مدارس وابسته

تاسیس و توسعه مدارس وابسته

سازو کار ایجاد مدارس وابسته

تعداد جلسات: ۱۳ جلسه غیرحضوری و به صورت آفلاین

همراه با معرفی نامه معتبر

جهت ورود به دوره از اینجا وارد شوید

http://karbordi.ismc.ir/course/view.php?id=۱۰۳۳۱

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha